Job 2 van 4


Report this listing

Solliciteren



Financieel Administratief Manager


Functie

Als financieel manager ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse boekhouding van de 6 Belgische vennootschappen. Dit doe je samen met de interne en externe boekhouder. Je zorgt daarenboven voor de maandelijkse financiële verslagen en rapporteert deze aan het managementteam. Je voert diepgaande analyses uit naar kosten en opbrengsten. Je overziet en coördineert de interne facturatie binnen de groep. Voor bepaalde leveranciers ben jij het aanspreekpunt en controleer je hun facturen. Bij nieuwe projecten of investeringsmogelijkheden maak je het financieel plan op en help je mee beslissen. Je bent het aanspreekpunt bij de banken en bent verantwoordelijk voor de kredieten. Op het einde van het boekjaar zorg je voor de geconsolideerde jaarrekening samen met je collega uit Frankrijk en ben je het contact van de externe auditeurs. Als vast managementlid ben je tevens nauw betrokken bij de visie en strategie van de groep en ben je verantwoordelijk voor het opstellen en opvolgen van budgetten.

Jouw profiel

  • Je beschikt over een financiële master en hebt minstens 8 jaar ervaring.
  • Je hebt uitstekende kennis van Microsoft / Windows toepassingen.
  • Kennis van Microsoft Dynamics 365 Business Central, BrightAnalytics
    en PowerBI zijn een echte troef.
  • Je bent gestructureerd en kan om met druk.
  • Je bent punctueel.
  • Kennis van het Frans.
  • Affiniteit met ICT (digitalisatie)
  • De behoeften aan informatiesystemen bepalen en de ontwikkeling van nieuwe informatiesystemen sturen
  • De evolutie van de financiële resultaten van de organisatie opvolgen
    Het financieringsplan opstellen
  • Procedures voor het administratieve en financiële beheer, indicatoren voor de opvolging van de activiteit en rapportering aan de directie, bepalen en opstarten
  • Toezicht houden op het beheer van de liquiditeiten
    Aanbevelingen aan leidinggevenden doen over de toekenning van financiële middelen
  • Toezicht houden op en coördineren van de beheerscontrole en de interne audit (evaluatie van de financiële risico's, validatie van fiscale keuzes, ...)
  • Inningsprocedures van vorderingen bepalen en uitvoeren

Aanbod

  • Een dynamische familiale onderneming met een professioneel en jong management
  • Kans om te groeien, initiatief te nemen en te ondernemen.
  • Marktconform salarispakket.
  • Bovenop de 20 wettelijke verlofdagen, 12 betaalde ADV-dagen en een mogelijkheid tot beperkte recupopbouw.

Solliciteren

personeelsdienst
058311095
personeel@de-brabandere.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht